Επικοινωνία : time4fresh@yahoo.gr

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΘΕΜΑ : ΚΑΡΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΟΑΣΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Οικονομική ζημία του πολίτη/επιβάτη των αστικών συγκοινωνιών από την προπληρωμένη κάρτα απεριορίστων διαδρομών κατά το χρόνο που το προσωπικό των συγκοινωνιών απεργεί

Σήμερα 5/3/2012 η μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία synigoros4u επικοινώνησε με τον ΟΑΣΑ για το θέμα της οικονομικής ζημίας του επιβάτη σε ό,τι αφορά την προπληρωμένη κάρτα απεριορίστων διαδρομών κατά το χρόνο απεργίας του προσωπικού. Η διευθύντρια marketing κ. Θεολογίδου απάντησε πως δεν τίθεται νομικό θέμα, γιατί ο Οργανισμός καλύπτεται αφενός από σχετικό άρθρο του αστικού κώδικα για τις υποχρεώσεις του οφειλέτη εφόσον αυτός δεν αρνείται να παρέχει την υπηρεσία αλλά παρεμποδίζεται για αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας, αφετέρου γιατί η εν λόγω ανωτέρα βία απορρέει από το δικαίωμα του εργαζομένου να απεργεί. Σε ερώτησή μας για το αν εκτιμά πως το δημόσιο προφίλ του Οργανισμού ενδέχεται να πλήττεται και αν έχει υπάρξει σχετικός προβληματισμός προς την κατεύθυνση αυτή, η κ. Θεολογίδου απάντησε πως το θέμα έχει τεθεί και στο παρελθόν, αλλά θεωρεί πως δεν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας/δημόσιας εικόνας και πως ο Οργανισμός φροντίζει να επιβεβαιώνει το κοινωνικό του προφίλ με χαμηλές τιμές κομίστρου. Η απάντηση φυσικά δε μας ικανοποίησε, καθώς στην παρούσα οικονομική συγκυρία δε χρειάζονται ούτε αρκούν οι νομικές απαντήσεις (σαφώς τίθεται κοινωνικό θέμα!), αλλά επιβάλλονται οι δυναμικές πρωτοβουλίες από όλους και πολύ περισσότερο από εκείνους που έχουν τη δύναμη να το πράξουν και να δικαιώσουν έτσι την κοινωνική τους αποστολή. Θα επανέλθουμε ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you !